Maarten van Seggelen | FANexperience
Maarten van Seggelen
De afgelopen vijftien jaar heb ik in binnen- en buitenland ervaring opgedaan met organisaties die middenin de beleving van haar supporters staan. Onder andere bij het Nationale Theater van Namibië en daarna bij Vitesse. Met dertien seizoenen in het betaald voetbal heb ik een ruime ervaring met diverse facetten binnen (sport-) Marketing en Communicatie. Dit door steeds weer de verbinding te zoeken tussen merk, organisatie, omzet, evenement, sponsors en supporters. Hierdoor zijn voor Vitesse mooie partnerships en initiatieven ontstaan, zoals met Burgers’Zoo, de KWF/#4 en de Airborne-wedstrijd, hoofdsponsorschap Truphone en kledingpartner Macron. Ook bezoek ik internationaal diverse sport-, entertainment- en evenementen en stadions. Hierdoor beschik ik over een nationaal en internationaal netwerk in sport, met in het bijzonder voetbal. Feiten en cijfers
FANexperience
In 2017 ben ik FANexperience gestart, daarmee richt ik mij op het adviseren en begeleiden van organisaties op het gebied van klantbeleving en marketing. Hierbij een focus op de customer journey. De aanpak is pragmatisch: van strategie tot actie, in een relatief korte tijd. Met visie voor de lange termijn en implementatie op de korte termijn!
Met aandacht voor alle gebieden van het klantcontact, zoals marketingcommunicatie, klantcontact, sponsoring, access control, retail, food&beverage, branding en databasemarketing.
WWW.FANEXPERIENCE.NL
Op deze website verschijnen naast mijn evaluaties van locatiebezoeken ook publicaties die onder andere op Sportnext verschijnen. Deze publicaties geven een beeld van mijn visie op de ontwikkelingen op de werelden van sport, evenementen, kunst en cultuur, media en de leisure wereld.