Graag laat FANexperience haar eigen fans aan het woord.

Sports Alliance
Henk-Frits Verkerk & Wouter van Dijk – directie Sports Alliance
Voor de jaarlijkse klantendag van Sports Alliance heeft FANexperience een FANtour georganiseerd op Het Kasteel. Tijdens deze tour door het stadion was er speciale aandacht voor de fanbeleving.
“Op onze klantendag was de FANexperience workshop de best beoordeelde workshop. Een mooie combinatie tussen theorie en praktijk. Tijdens de rondleiding werden clubs een spiegel voorgehouden en best-practices gedeeld.”

Cruyff Institute
Paul ten Hag – Docent Cruyff Institute
Voor de opleiding “Sport Facility & Event Management” van Cruyff institute geeft FANexperience een gastcollege. Hierin wordt zowel theorie over FANexperience behandeld als pragmatische voorbeelden uit het werkveld gegeven.
“In het levendige gastcollege gaf FANexperience inzicht in de dynamiek van de fan. Door gebruik van praktijkvoorbeelden gecombineerd met theorie. Voor studenten een leerzame kijk in de wereld van de beleving van supporters.”

Sparta Rotterdam
Wesley van der Stam – Manager Publiekszaken
Voor Sparta Rotterdam maakte FANexperience een review van de wedstrijdbeleving vs ADO Den Haag. Met aandacht voor de klantbeleving voor, tijdens en na de wedstrijd. Met speciale aandacht voor toegangscontrole en catering.
“We zijn binnen onze mogelijkheden aan de slag gegaan met de tips die FANexperience ons heeft gegeven. Zo hebben we concrete voorbeelden die ons gegeven zijn binnen enkele weken kunnen verbeteren. Een aanrader voor elke BVO.”

Sportservice Flevoland
Kenny Kersjes
Voor Sportservice Flevoland en Topsport Flevoland werd FANexperience gevraagd om een kennisbijeenkomst te organiseren over klantbeleving. Met speciale aandacht voor atletiekwedstrijden. Tijdens de bijeenkomst is de FANformule behandeld en zijn voorbeelden uit atletiek, maar ook andere sporten gedeeld om te inspireren.
“FANexperience heeft voor Sportservice Flevoland een levendige, enthousiaste en nuttige kennisbijeenkomst gehouden voor organisatoren van Flevolandse sportevenementen. Door de laagdrempelige oefeningen en goede voorbeelden zijn de deelnemers geïnspireerd en hebben zij tools gekregen om de volgende dag al mee aan de slag te gaan.”

Vitesse Arnhem
Marcia de Rooij – Manager Zakelijke Relaties
Voor de Business Club Vitesse-GelreDome heeft FANexperience bijgedragen aan het opzetten van een puzzelrit door Arnhem. De rit bracht de leden van de Business Club langs diverse plekken in Arnhem en onderweg kregen zij opdrachten mee. De leden konden op die manier Arnhem én elkaar beter leren kennen.
‘De Geel/Swerte Arnhem Puzzelrit voor de leden van de Business Club Vitesse-GelreDome heeft FANexperience van A t/m Z verzorgd. Fijn om blind te kunnen vertrouwen op de totaalaanpak van Maarten – van advies tot uitvoering – en het enthousiasme waarmee hij aan de slag gaat.’